wtorek, 12 lutego 2019

Świetna dokumentacja instalacji, konfiguracji Domoticz w PDF jest dostępna!

Dzień dobry. Patrząc na datę ostatniego wpisu zastanowiłem się gdzie mi tak szybko uciekł miesiąc. Ale, biorąc pod uwagę sezon narciarski i ferie - nie jest tak źle...

Przeglądając rano forum Domoticz napotkałem na świetną ciekawostkę.

Użytkownik Robert Linn opracował świetną dokumentację instalacji, konfiguracji, dostrajania systemu. Do tego opis MQTT, skrypty dzVents, Volumio i mnóstwo innych. Dopiero się do niego dorwałem, nie zdążyłem przeczytać, ale czym prędzej pragnę się tym z Wami podzielić.

Zapraszam do pobierania i czytania pod adresem:
https://github.com/rwbl/domoticz-homeautomation-workbook

2 komentarze:

  1. Niezłe - kopalnia wiedzy i pomysłów , generalnie już mi sie spodobały dwa pomysły jeden to dorobienie kalendarza do wywozu śmieci (juz zaimplementowałem u siebie choć troszeczke inaczej niż na w linku) drugi to wykorzystywanie obiektu Alert jako loggera do alertów krytycznych , do tej pory robiłem to na osobnych alertach ale wydaje mi sie że warto może uporządkować najważniejsze alarmy i wpisywać je do wspólnego logu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję znaleźć czas na przeczytanie dokumentu w pełni i zaimplementowanie kilku pomysłów.

      Usuń