poniedziałek, 25 października 2021

Krakowskie Retrospekcje - było wspaniale!

Kraków jest co prawda niedaleko ode mnie, ale całego pokoju nie przeniosę do samochodu i nie rozłożę na jednym biurku :D

Trzeba było zdecydować co zabieram ze sobą. Doszedłem do wniosku, że dobrze będzie zabrać sprzęty na których odtworzę produkcje demoscenowe.

Padło na:

- Amiga 1200

- Atari 1040STF

- Game Boy

- Game Boy Color

- Game Boy Advance

- PSP

- NDS

- Sega Mega Drive

- Nintendo 64

- ZX UNO

A do tego zabrałem Neo Geo X Gold Edition oraz mojego bartopa. 


I to był błąd :D Znaczy, żaden jakiś tam wielki, ale po prostu nie było czasu na to wszystko! Porozstawiałem kilka sprzętów i zaczęły się rozmowy z ludźmi, wymiana wrażeń, prezentowanie tego i owego. Nie było nawet za bardzo czasu na zaprezentowanie swoich, na granie na innych maszynach. Sam nie wiem jak mi zleciało te dziesięć godzin. Było rewelacyjnie, towarzysko i miło. Bardzo się cieszę, że w sumie nie było tam przypadkowych osób spoza 'klimatu'. Poznałem w końcu osobiście kilka osób, których nie miałem do tej pory okazji. Czas pozdrowić Dawida, Kaz'a, Krolla, falcon030, mgr inż. Rafała, Pebe, Oswalda, Pina, Bocianu, Simplexa, Borsuka, Stoopi'ego, twórców nowych joysticków, autora Tower of sorrow, ludzi z krakowskiego Muzeum Elektroniki oraz z ze strony zapach-papieru.pl. Wszyscy to wspaniali pasjonaci, niesamowicie zaangażowani w swoje hobby. 


Nie będę ściemniał - lubię te klimaty :D



Jakoś się udało spakować :D




Retro Borsuk ze swoją konsolą.


Dema leciały, a jak!


Vectrexem byłem i jestem zachwycony.



Rozmowy z twórcą Tower of Sorrow na Sega Master System!



Ten bartop podobał mi się dużo bardziej niż mój :D






Pady Jaguara wbrew pozorom były całkiem wygodne.




Mgr inż sprawdza gry konkurencji.


Można było również wypróbować prototypowe joysticki.




Nowe gry na Jaguara prezentował Kroll.


U Pina zawsze jest ciekawie, głośno i sprzętowo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz