wtorek, 3 marca 2020

Konsole - Guitar Hero - perkusja, gitara - jest zabawa!

Fanem rocka, metalu, death i black metalu jestem już w sumie 30 lat. 

Zaczynając od AC/DC, przechodząc przez obowiązkową fazę Metallica, później poszło już ostro - Slayer, Obituary, Dismember, Type O Negative, Christ Agony, Darkthrone, Mayhem, Burzum, Behemoth, Kat, Grave, Marduk, Unleashed, Mortiis, Carcass, Sinister, Asphyx, Pungent Stench, Rotting Christ, Deicide, Anathema, My Dying Bride plus setki innych. Tysiące przesłuchanych godzin, dziesiątki koncertów - warto, nie żałuję nawet chwili. Miałem mały odchył w stronę muzyki EBM i Harsh Electro (Reaper, Combichrist, VNV Nation, etc.) - ciągle ją uwielbiam, ale clue pozostaje metal.

Nigdy jednak nie miałem talentu, silnej woli i zacięcia do grania na gitarze czy też perkusji. Owszem, nauczyć się coś zagrać może i by mi się udało, ale - jakby to powiedzieć - muzyka jakoś nie składa się w mojej głowie z nutek podczas grania. Słuchać uwielbiam, ale szczerze wątpię abym mógł coś wymyślić.

Dla takich jak ja powstała seria Guitar Hero oraz Rock Band. Poczuć się chociaż przez chwilę podobnie jak gwiazda rocka, ale bez lat praktyki ;) Lata temu miałem gitarę do PS3, pograliśmy z żoną i sprzedaliśmy. Na fali sentymentu przyszła pora na ponowne podejście, tym razem w komplecie z perkusją. I muszę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę.

O ile gitarę opanowałem już wcześniej na poziomie Normal, tak z perkusji ciągle nie mogę wyjść z Easy ;) Jakże fenomenalnie jest jednak zagrać Orion, One czy Batery! Nawet jeżeli czasem gubią mi się ręce, nogi i latają pałeczki :D Płyty są wypełnione godzinami muzyki, nie tylko rock, heavy, ale też sięgają nawet w stronę pop. Osobiście zawsze się cieszę, gdy uda mi się wygospodarować nawet kilkanaście minut na krótką sesję. Czasem nawet udaje mi się posadzić żonę za perkusją a ja chwytam za 'wiosło'.

W moim zestawie mamy perkusję (składającą się z trzech 'werbli', dwóch crash/ride i 'stopy'), gitarę oraz mikrofon.

Na ten moment w kolekcji jest:
- Guitar Hero World Tour
- Guitar Hero Warriors of rock
- Band hero
- Rock Band 
- Rock Band 2
- Rock Band The Beatles
- i najważniejsza Guitar Hero Metallica

Jest jeszcze kilka płyt, które muszę zakupić (np. Lego Rock Band), ale to już z czasem.

Na drukarce 3D dorobiłem sobie fajny uchwyt na gitarę, komplet wygląda świetnie.






Badum tss! Polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz