piątek, 21 września 2018

Aktualizacja piCorePlayer

Swego czasu opisałem instalację i konfigurację Logitech Media Server oraz piCorePlayer.

Jak każdy produkt, tak i ten rozwija się. piCorePlayer prężnie.

Nie dość, że dostał swoją ładnie przygotowaną stronę https://www.picoreplayer.org/, to i aplikacja jest aktualizowana.

Od wersji (o ile dobrze pamiętam) 3.20 ma już możliwość aktualizacji 'w locie', bez potrzeby zgrywania obrazu na kartę i ponownej konfiguracji.

Ostatnio tknęło mnie i przypomniałem sobie, że warto zaktualizować odtwarzacz, który mam. Napotkałem na mały problem, rozwiązanie było proste, dla przypomnienia samego tematu oraz chęci dokumentacji chcę tylko napisać, że aktualizację musiałem zrobić dwuetapowo - najpierw z 3.20 do 3.5.0, dopiero później do 4.0.0.



Z ciekawostek, już wersja 3.5.0 wspiera głośniki Bluetooth i Shairport (streaming z urządzeń Apple), wersja najnowsza robi to jeszcze lepiej i do tego szybciej.

Polecam, przy okazji podziwiam twórców.

2 komentarze:

  1. Bardzo miły odtwarzacz pracuje bezawaryjnie jako multiroom z 7" wyświetlaczami z resztą dzięki Twojemu wpisowi .Ale ostatnio nie działa mi wtyczka YouTube w L M S.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, miło czytać, nie powiem. Możesz więcej napisać o tych wyświetlaczach? Może chcesz opisać i wrzucić tutaj na bloga?

      Usuń