środa, 1 sierpnia 2018

Aktualizacja wersji Mi Home

Dobry wieczór!

Zostałem dzisiaj mile zaskoczony przez Xiaomi. 

Przemodelowali swoją (całkiem już moim zdaniem dobrą) aplikację Xiaomi Mi Home. Wersja 4.8.1 dostarcza kilka ciekawych zmian i nowości.

Pomiędzy nimi znajdują się:
- nowy pasek statusu
- podział urządzeń na typy (włączniki, światła, czujniki, itp.)
- usunięto Ulubione
- możliwość wyświetlania urządzeń w formie 'siatki' albo listy
- zmiany w wyglądzie, prezentowanie skrótów

Aktualnie prezentuje się to wszystko jak na zrzutach ekranu poniżej. 

Skoro nie mamy Ulubionych, to aktualnie pierwsza zakładka pokazuje nasze wszystkie urządzenia. Jak dla mnie jest czytelniej - ikonki są schludne (poniżej prezentowane jako Grid - 'Siatka'), prezentują wyraźnie status. Wcześniej aby dowiedzieć się jakie na przykład jest ciśnienie trzeba było wejść na konkretny termometr/barometr.


Z jakichś powodów w sekcji 'Security' znalazł się repeater sygnału WiFi i Wireless Switch ;)


Czujniki to na przykład temperatura, czujniki ruchu, otwarcia/zamknięcia drzwi, zalania.


W razie potrzeby możemy przejść szybko do żądanej sekcji.


A poniżej nowe Info Center, czyli informacje dostępne po rozwinięciu górnego paska z informacjami. Na razie nie widzę możliwości konfiguracji tego, co ma się tu pojawiać. Czyżby autorzy domyślnie wrzucili tam wyłącznie temperaturę? Zwróćcie uwagę na ładne ikony, ale i brak spacji po typie pomiaru. Czyli na przykład Humidity59%. Zapewne wkrótce zostanie wypuszczona mała poprawka.


Reasumując - coś się dzieje :) Moim zdaniem zmiany na plus. Ale ja jestem mało obiektywny i raczej z tych nie marudzących.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz