środa, 6 grudnia 2017

Pilot do ekranu działający na 433MHz

Człowiek to się uczy cały życie...

Od dłuższego czasu mam ekran projekcyjny, ale zawsze myślałem, że pilot jest na IR (Infrared). Ostatnio mi spadł, co było okazją do bliższego przyjrzenia się mu. Jakże się zdziwiłem, gdy się okazało, że jest na 433MHz... Czyli idealnie pasuje do RFlink!




Włączyłem rozpoznawanie urządzeń w Domoticz i od razu znalazł go pod typem Dooya. Ma to jakiś sens, bo ta firma produkuje napędy do rolet.




Wystarczyło dopisać skrypt w DzVents, który automatycznie go rozwija po włączeniu przycisku i zatrzymuje po zadanym czasie i kolejny klocek w domowym automacie zaczął działać...

return {
    active = true,
    on = {
        devices = {
            'Ekran'
        }
    },
    execute = function(domoticz,switch)
        
        if (switch.state == 'On') then
            switch.stop().afterSec(60)
        end
    end
}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz